مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:312019-11-04سياسي

ملت ایران با اطاعت از رهبری در برابر فتنه دشمنان ایستادگی می کند


ملت ایران همواره با اطاعت از رهبری در برابر فتنه های خصمانه دشمنان انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی مرادی در جمع راهپیمایی کنندگان شهر بیجار با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز اظهار داشت:راهپیمایی 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هر کجا جنایتی رخ می دهد پای مستکبرین و ظالمین در میان است ، بیان داشت:استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با قرار دادن جنگ تحمیلی ، ترورهای ناجوانمردانه ، تحریم ها و تهدیدها در مسیر انقلاب اسلامی ایران سعی در نابودی آن دارد .

امام جمعه بیجار به تهدیدات و فتنه های دشمنان علیه مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:هر چند در طول چند سال گذشته تحریم ها و تهدیدهای دولت آمریکا موجب بروز سختی های فراوانی برای مردم ایران شده است ، اما مردم ما هیچوقت دست از انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نکشیده اند.

وی تاکید کرد:دولت آمریکا بعنوان جرثومه فساد از همان دوران ستم شاهی دشمنی خود را با ایران آغاز کرد و در بدو پایه گذاری انقلاب اسلامی نیز تا کنون نیز ادامه دارد.

وی به نماد های بارز دشمنی آمریکا با مردم ایران اشاره و عنوان کرد:پس ندادن مطالبات ایران، حمایت از کشور رژیم بعث عراق در حمله نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با اطاعت از رهبری در برابر فتنه دشمنان ایستادگی می کند

ملت ایران با اطاعت از رهبری در برابر فتنه دشمنان ایستادگی می کند