مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:312019-11-04سياسي

دانش آموزان محور تحولات سیاسی


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دانش آموزان اساس تحولات جامعه هستند، گفت: باید به دانش آموزان آنقدر بها داده شود که محور تحولات در همه ابعاد جامعه به ویژه سیاسی باشند.

- علی آقامحمدی در مراسم یوم الله 13 آبان همدان، با بیان اینکه رابطه ایران و آمریکا همانند رابطه موسی(ع) و فرعون است، اظهار کرد: فرعون امکانات زیادی داشت و مردم در ظاهر توان مقابله با او را نداشتند و بارها مردم طرفدار موسی(ع) ترسیدند و گفتند این مایه فساد و تباهی را نمی توان از بین برد اما موسی(ع) آن ها را قوی کرد و در برابر فرعون به قدرت رساند.

وی با اشاره به اینکه کسی جرأت مقابله با آمریکا را درگذشته نداشته است، اضافه کرد: امروز هیمنه آمریکا در عراق و سوریه توسط فرزند همدان، سردار شهید حسین همدانی شکسته شد به طوریکه او با ایستادگی توانست 30 هزار بسیجی از علوی ها ساماندهی کند که با شمشیر ذوالفقار مولای خود شهادت طلب شده و در نهایت با مبارزه نیروهای غیور لشگر شهید همدانی، امروز سایر کشورها جرأت پیدا کردند تا در برابر استکبار آمریکا ایستادگی کنند.

آقامحمدی با بیان اینکه امروز در همایش عظیم پیاده روی اربعین حضور 22 میلیون جمعیت و خلق حماسه عظیم توسط آدم های معمولی دنیا را به فکر فرو برده است، تصریح کرد: خلق حماسه نیازمند اسلحه است، درست است اما کل کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان محور تحولات سیاسی

دانش آموزان محور تحولات سیاسی