مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:462019-11-04اقتصادي

مثلث پزشکان، کارتخوان و مالیات!


سه ضلعی پزشک، کارتخوان و مالیات مدت هاست که نقل رسانه ها شده است، ماجرای نصب کارتخوان پزشکان ابتدا به عنوان یک مطالبه مردمی و پس از آن یک الزام قانون ناگزیر و اکنون معمایی پیچیده مطرح شده است.

- ایسنا/بوشهر سه ضلعی پزشک، کارتخوان و مالیات مدت هاست که نقل رسانه ها شده است، ماجرای نصب کارتخوان پزشکان ابتدا به عنوان یک مطالبه مردمی و پس از آن یک الزام قانون ناگزیر و اکنون معمایی پیچیده مطرح شده است.

طبق گزارش آبان ماه سال جاری سازمان امور مالیاتی 63 درصد پزشکان معادل 46 هزار و 238 پزشک در برابر اجرای قانون مقاومت کرده و کارتخوان های خود را به سامانه سازمان مالیاتی متصل نمی کنند و تنها 37 درصد از پزشکان کل کشور به قانون تمکین کردند که در این میان استان قم با 56 درصد همکاری و استان ایلام با 15 درصد همکاری جامعه پزشکی بیشترین و کمترین همکاری را با سازمان امور مالیاتی داشته اند.

در حالی که مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر 5 شهریورماه طی نشستی با نمایندگان سازمان نظام پزشکی استان خواستار نصب سامانه فروش توسط پزشکان شده بود، بوشهر در جایگاه بیست و سوم قرار گرفته و تنها 26 درصد از پزشکان استان بوشهر در این طرح همکاری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه مذکور غلامرضا احمدپری اعلام کرد که فرصت نصب صندوق مکانیزه فروش برای پزشکان تا 15 شهریور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث پزشکان، کارتخوان و مالیات!

مثلث پزشکان، کارتخوان و مالیات!