مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:532019-11-04سياسي

اجرای رتبه بندی فرهنگیان تاپایان امسال


رتبه بندی معلمان در صورت تصویب آیین نامه مربوطه از اول مهرماه اجرایی می شود لذا این طرح در نیمه دوم سال 98 اجرایی می شود.

- وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: رتبه بندی معلمان در صورت تصویب آیین نامه مربوطه از اول مهرماه اجرایی می شود لذا این طرح در نیمه دوم سال 98 اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در دیدار معلمان دبیرستان دخترانه دوره اول علی اکبر داور منطقه 7 تهران که هم زمان با 13 آبان و در حاشیه نواختن زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد، اظهارکرد: معلم باید اطلاعاتش به روز باشد لذا یکی از اصلی ترین فعالیت های آموزش وپرورش، آموزش معلمان و تلاش برای ارتقای سطح علمی آن ها است.

وی افزود: در حوزه نیروی انسانی مشکلاتی وجود دارد و امسال بیش از یکصدهزار معلم کمبود داشتیم لذا ناچار شدیم با روش هایی که مطلوب خودمان نبود این کمبود را جبران کنیم.

حاجی میرزایی تصریح کرد: 50 درصد از کمبودها را با بکارگیری بازنشستگان و مابقی را از طریق به کارگیری سایر نیروها و روش ها از جمله تدریس معاونین مدارس تأمین کردیم.

وی ادامه داد: همه دارایی آموزش وپرورش، نیروی انسانی است لذا آموزش معلمان برای ما خیلی مهم است و قطعاً در این زمینه تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رتبه بندی فرهنگیان تاپایان امسال

اجرای رتبه بندی فرهنگیان تاپایان امسال