مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 11:012019-11-04اقتصادي

لازمه پس انداز دوران دانشجویی، بهره مندی از فرصت های اقتصادی است


به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان نشست دانشجویی «پس انداز و زندگی دانشجویی» با محوریت اقتصاد مقاومتی دوشنبه 13 آبان در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان نشست دانشجویی پس انداز و زندگی دانشجویی با محوریت اقتصاد مقاومتی دوشنبه 13 آبان در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

در این نشست مدرس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: لازمه پس انداز در زندگی دانشجویی، نوآوری، فرصت بینی و بهره مندی از فرصت های موجود اقتصادی است.

بهمن خداپناه با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است، افزود: اقتصاد مقاومتی را باید در تمامی جنبه های زندگی قرار داد، اقتصاد باید مقاوم باشد تا بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه دشمن قرار گیرد، ایستادگی کند.

وی خطاب به دانشجو معلمان خاطرنشان کرد: عمده کارآفرینان چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن اغلب معلم بوده اند و از نقطه نظر مقام معظم رهبری، دانشجو در اقتصاد مقاومتی کنونی که شرایط تحریم اقتصادی بر آن حاکم است، یک سرمایه ملی محسوب می شود که بایستی بتواند در این شرایط با خلق ایده و نوآوری مسائل خود را مطرح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه پس انداز دوران دانشجویی، بهره مندی از فرصت های اقتصادی است

لازمه پس انداز دوران دانشجویی، بهره مندی از فرصت های اقتصادی است