مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 11:082019-11-04سياسي

واکاوی رفع انحصار از زبان انگلیسی و دلیل ضعف دانش آموزان در این درس


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به طرح نمایندگان مجلس برای رفع انحصار از زبان انگلیسی در نظام آموزشی همگانی کشور، اظهارکرد: - آموزش زبان های خارجی یکی از 11حوزه تربیت و یادگیری برنامه درس ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ذوعلم با اشاره به طرح نمایندگان مجلس در خصوص رفع انحصار زبان انگلیسی در نظام آموزشی همگانی کشور، اظهارکرد: فلسفه یادگیری زبان خارجی برای این است که دانش آموزان برای تأمین ارتباطات و مراودات با سایر جوامع در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی توانمند شوند و ارتقای توانش زبانی دانش آموزان با همین هدف است.

وی افزود: باید دقت کنیم که در مجموعه ارتباطات کشور ما، چه زبان هایی مورد نیاز است و براین اساس متناسب با نیازها و علاقمندی دانش آموزان حوزه زبان های خارجی را تعریف کنیم و طبعا زبان انگلیسی به عنوان یک زبانی که امروز بخش قابل توجهی از عرصه تولید علم و مراودات بین المللی با آن انجام می شود، بسیار مهم است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خاطر نشان کرد: در کنار اهمیت زبان انگلیسی، زبان های خارجی دیگری مثل زبان روسی،آلمانی، فرانسوی، عربی و.

بسیار مهم هستند و باید به آن بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی رفع انحصار از زبان انگلیسی و دلیل ضعف دانش آموزان در این درس

واکاوی رفع انحصار از زبان انگلیسی و دلیل ضعف دانش آموزان در این درس