مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:342019-11-04فرهنگي

جوابیه «هفت» به بیانیه اخیر سازمان سینمایی/دعوت از حسین انتظامی


برنامه ی سینمایی «هفت» به بیانیه اخیر سازمان سینمایی مبنی بر غیرواقعی بودن صحبت های مهمانان و کارشناسان در دو قسمت اخیر برنامه در قبال اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» واکنش نشان داد.

- جوابیه هفت به بیانیه اخیر سازمان سینمایی/دعوت از حسین انتظامی برنامه ی سینمایی هفت به بیانیه اخیر سازمان سینمایی مبنی بر غیرواقعی بودن صحبت های مهمانان و کارشناسان در دو قسمت اخیر برنامه در قبال اکران فیلم سینمایی خانه پدری واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه سینمایی هفت ، جوابیه این برنامه به بیانیه اخیر سازمان سینمایی به شرح زیر است: برنامه سینمایی هفت از ابتدای فعالیت و در دوره های مختلف به دنبال احقاق حقوق هنرمندان و سینماگران و شفاف سازی در حوزه سینما بوده و هست و همیشه تلاش کرده جانب عدالت را پیش گیرد.

سازمان سینمایی در پی برگزاری میزگردهای برنامه هفت در مورد اکران و لغو اکران فیلم خانه پدری با انتشار بیانیه ای ضمن ادعای غیر واقعی بودن صحبت های مهمانان و کارشناسان در دو قسمت اخیر برنامه، موضع و سیاست سازمان در مورد نحوه اکران فیلم سینمایی خانه پدری را اعلام کرده است.

حال آنکه تمام صحبت های انجام شده با حضور کارشناسان در برنامه هفت طبق مستندات بوده و بعد از برنامه هم طی اخبار منتشر شده در رسانه ها مشخص شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه «هفت» به بیانیه اخیر سازمان سینمایی/دعوت از حسین انتظامی

جوابیه «هفت» به بیانیه اخیر سازمان سینمایی/دعوت از حسین انتظامی