مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-04سياسي

حضور 2500 نفر از دانش آموزان مهریزی در راهپیمایی 13 آبان


مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز از شرکت 2500 نفر دانش آموز در مراسم راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، پیش از ظهر امروز، راهپیمایی یوم الله 13 آبان در روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هم زمان با سراسر کشور در شهرستان مهریز برگزار شد و راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، بر سر استکبار جهانی فریاد کشیدند و با مشت های گره کرده خشم خود را نشان دادند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان مهریز در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه امسال 2500 نفر دانش آموز در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده اند خاطرنشان کرد: دانش آموزان تمام مدارس دخترانه و پسرانه دوره متوسطه اول و دوم شهر مهریز در این راهپیمایی حضور دارند.

سید کاظم حسینی المدواری افزود: تعداد 2100 نفر از دانش آموزان به وسیله اتوبوس و مینی بوس خود را به محل برگزاری راهپیمایی رساندند و مابقی دانش آموزان نیز که از مدارس نزدیک به محل برگزاری مراسم بودند با پای پیاده در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی همچنین از همکاری سازمان حمل ونقل و ناوگان اتوبوس رانی شهری، شهرداری، نیروهای سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی؛ همچنین امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار و اداره تبلیغات اسلامی که برای برگزاری هرچه باشکوه تر راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2500 نفر از دانش آموزان مهریزی در راهپیمایی 13 آبان

حضور 2500 نفر از دانش آموزان مهریزی در راهپیمایی 13 آبان