مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 14:202019-11-04سياسي

حضور دشمن شکن مردم مهاباد در راهپیمایی 13 آبان


مردم غیرتمند و دشمن شناس مهاباد با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر بر تداوم راه شهدا و مبارزه با استکبار جهانی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ امام جمعه مهاباد در اجتماع پرشور مردم انقلابی مهاباد گفت: حضور آگاهانه مردم این خطه، نشان داد همه انسانهای آزاده به این واقعیت رسیده اند که آمریکا به عنوان سردمدار استکبارجهانی غیر قابل اعتماد و دشمن بشریت است.

ماموستا عبدالاسلام امامی افزود: یادآوری رشادت و از جان گذشتگی شهدای 13 آبان 57 و رهنمود های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری روشنگر راه مقاومت در مقابله با ظالمان و دفاع از مظلومان است.

ماموستا امامی، در ادامه از حضور پرشور و گسترده مردم مهاباد در راهپیمایی 13 ابان امسال قدردانی کرد و افزود: راهپیمایی امسال مردم ایران در این روز بزرگ رنگ و بوی دیگری داشت و حضور گسترده مردم مهاباد در این راهپیمایی نشانه همبستگی و هماهنگی تمام اقوام ایرانی در استکبارستیزی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم در جمع راهپیمایان این شهرستان گفت: راهپیمایی 13 آبان یادآور رشادتها و حماسه های عظیم ملت شریف ایران بویژه دانش آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دشمن شکن مردم مهاباد در راهپیمایی 13 آبان

حضور دشمن شکن مردم مهاباد در راهپیمایی 13 آبان