مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 14:262019-11-04اقتصادي

تردد بیش از 6 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی ایلام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در ماه صفر بیش از 6 میلیون تردد از محورهای مواصلاتی ایلام صورت گرفت.

- نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: بر اساس آمار و اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار در ماه صفر بیش از 6 میلیون و 376 هزار خودرو وارد یا از استان خارج شده است نسبت به مشابه سال قبل بیش از 19 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین تردد با 317 هزار و 839 خودرو در محور ایلام به مهران بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان داشت: بعد از محور ایلام به مهران، محور ایلام سرابله با بیش از 328 هزار تردد، بیشترین مقدار تردد را داشته است.

  وی تصریح کرد: از این تعداد بیش از 25 هزار تردد در محور ایلام-مهران سهم ناوگان حمل و نقل اتوبوسی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد افزایش داشته است.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر مجموعا تعداد 92 سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار و دوربین ثبت تخلف در جاده های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل 31 دستگاه دوربین نظارت تصویری، 13 دستگاه دوربین ثبت تخلف و 48 دستگاه سامانه تردد شمار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 6 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی ایلام

تردد بیش از 6 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی ایلام