مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 14:282019-11-04اقتصادي

اجرای 28 پروژه پیشگیری از سیل در اصفهان/طرح ساماندهی زاینده رود متوقف نشده است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امسال با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان قرار است منابع طبیعی استان 28 پروژه را برای طرح های پیشگیری از سیل در استان اصفهان اجرا کند، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امسال با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان قرار است منابع طبیعی استان 28 پروژه را برای طرح های پیشگیری از سیل در استان اصفهان اجرا کند، همچنین ساماندهی و اجرای طرح های آزادسازی رودخانه ها در دستور کار آب منطقه ای قرار گرفته است.

منصور شیشه فروش بعدازظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح آزادسازی مسیر سیلاب روستای کیچی در محدوده شهر جدید بهارستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از دو سال قبل تاکنون برنامه ریزی مدیریت بحران این بود که مطالعات طرح هدایت آب های سطحی قلعه شور و روستای کیچی اجرا شود، چرا که این منطقه در معرض خطر سیلاب های ناگهانی قرار دارد.

وی افزود: به همت شهرداری و شرکت عمران بهارستان و همچنین همکاری شرکت آب منطقه ای طرح مطالعاتی و هدایت آب های سطحی و کنترل سیل در این منطقه تدوین شد که بخشی از این طرح از سوی منابع طبیعی در قالب طرح های آبخیزداری و مهار سیل ها انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 28 پروژه پیشگیری از سیل در اصفهان/طرح ساماندهی زاینده رود متوقف نشده است

اجرای 28 پروژه پیشگیری از سیل در اصفهان/طرح ساماندهی زاینده رود متوقف نشده است