مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 14:342019-11-04بين الملل

اعتراضات اخیر در عراق واقعی نیست


یک استاد دانشگاه با بیان این که «تظاهرات صورت گرفته در عراق مصنوعی است و واقعی نیست» گفت: در مورد حضور ونقش ایران در عراق اغراق شده و ما فعال مایشاء در این کشور نیستیم.

- یک استاد دانشگاه با بیان این که تظاهرات صورت گرفته در عراق مصنوعی است و واقعی نیست گفت: در مورد حضور ونقش ایران در عراق اغراق شده و ما فعال مایشاء در این کشور نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق کوشکی عصر روز دوشنبه در نشست نا آرامی در عراق ، انسداد حکمرانی و مداخلات خارجی که با حضور تعدادی از دانشجویان و کارشناسان مسائل عراق برگزار شده بود در بخشی از صحبت های خود با اشاره به تفاوت های دولت عادل المهدی با دولت های پیشین عراق از جمله نوری مالکی و حیدر عبادی افزود: غربی ها در بیان علت اعتراضات در عراق می گویند مردم به خاطر مشکلات اقتصادی و فساد خونشان به جوش آمده است.

در حالیکه باید گفت فشارها در دولت عادل المهدی کمتر از دوران عبادی و مالکی است.

وی با بیان این که برخی از تحلیل ها مبنی بر این که اعتراضات اخیر در عراق ناشی از بحران معیشت است برای من قابل فهم نیست؛ چراکه وضعیت در عراق کنونی بهتر از دوران افرادی چون نوری مالکی و حیدر عبادی است ادامه داد: در دولت های قبلی مهمترین خواسته مردم آرامش و امنیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات اخیر در عراق واقعی نیست

اعتراضات اخیر در عراق واقعی نیست