مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 15:132019-11-04اقتصادي

یارانه های نقدی با احتیاط حذف می شود/ قطع یارانه 250 هزار خانوار


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طی ماه های شهریور و مهر، یارانه نقدی 250 هزار خانوار از مجموع خانوارهای پردرآمد کشور قطع شده است، - گفت: یارانه های نقدی با احتیاط کامل حذف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمد شریعتمداری در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جمع خبرنگاران، درباره آخرین اقدامات وزارتخانه برای اجرای قانون هدفمندی و حذف یارانه دهک های پردرآمد، اظهار داشت: از آنجایی که به دلیل فشار نظام سلطه، شرایط زندگی طبقه متوسط و پایین جامعه مطلوب نیست حذف یارانه پردرآمدها با احتیاط کامل انجام می شود به همین دلیل صدک هایی از دهک نخست درآمدی مشمول اجرای این قانون شدند و به تدریج و ماهانه با بررسی دقیق تر و ضریب خطای کم بر تعداد آن افزوده می شود.

وی گفت: بیش از 250 هزار خانوار از مجموع خانوارهای دهک نخست درآمدی کشور در جریان حذف یارانه قرار گرفتند که پس از حذف، حدود 20 هزار شکایت به مراکز پیشخوان و سایت موردنظر واصل شد.

این شکایت ها بررسی خواهد شد و در صورتی که پس از بررسی درستی ادعا ثابت شود، یارانه مجدد برای فرد واریز خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اجرای برنامه اشتغال روستایی از سال 96، گفت: طرح اشتغال پایدار روستایی در شرایط فعلی، کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه های نقدی با احتیاط حذف می شود/ قطع یارانه 250 هزار خانوار

یارانه های نقدی با احتیاط حذف می شود/ قطع یارانه 250 هزار خانوار