مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 16:172019-11-04سياسي

شرط برقراری عدالت در روی زمین، اقتدار ولایت فقیه است


مشاور رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: تا زمانی که ولایت فقیه قدرت نداشته باشد عدالت بر زمین حکم فرما نخواهد شد و شرط برقراری عدالت در روی زمین، - قدرتمندی و اقتدار ولایت فقیه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علیرضا پناهیان مشاور رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها عصر امروز در مراسم 13 آبان در تالار مرکزی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: هنر انسان در برابر ظلم این نیست که از آن تنفر داشته باشد بلکه باید در برابر ظلم مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه جریان انگیزه برای ظلم ستیزی یک جریان مهمی است، افزود: جریان سازش به معنای این است که باید در برابر کدخدا و شاه دزد کوتاه بیایی زیرا راه چاره ای وجود ندارد؛ امام خمینی (ره) در برابر سازش بیان کردند: اگر احتمال دهید که کسی سازش کار است، باید به عنوان خائن با این فرد برخورد کنید و منتظر حصول یقین نمانید .

مشاور رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: امروز جریانی در کشور در کار است که انسان را از این معنا می ترساند که این جریان بخواهد کشور را به صورت خزنده به طرف کشور آمریکا هل بدهد و اگر از نظر شما دانشجویان این موضوع به اندازه ای اهمیت دارد که اگر احتمال سازش وجود دارد، می توانید در برابر این سازش ایستادگی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط برقراری عدالت در روی زمین، اقتدار ولایت فقیه است

شرط برقراری عدالت در روی زمین، اقتدار ولایت فقیه است