مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 16:552019-11-04ورزشي

خلیفه:حاضری خور نیستیم


سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: بازیکن سازی می کنیم، چون حاضری خور نیستیم و از دسترنج خود در مسابقات استفاده می کنیم - سیدنعمت اله خلیفه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما بعد از شکست پنج بر سه تیمش مقابل تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو گفت: دانشگاه آزاد امسال جوانگرایی کرده است.

شرایط مالی به ما اجازه نداد تا ملی پوشان خود را حفظ کنیم و حالا همه آن ها در یک تیم جمع شده اند که برای لیگ خیلی خوب نیست.

وی افزود: تلاش می کنیم تا بازیکن سازی کنیم، چون تیم دانشگاه آزاد از تیم های پرافتخار و ریشه دار لیگ برتر بوده و ثابت کرده است که حاضری خور نیست و از دسترنج خود در مسابقات استفاده می کند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جوانان تیمش گفت: طبیعی است که در ابتدای فصل نفرات جوان نتوانند به خوبی خود را نشان دهند، اما حتما در هفته های آینده می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

هفته های سوم تا پنجم لیگ برتر تکواندو امروز برگزار شد که در حساس ترین بازی هفته چهارم، تیم شهرداری ورامین قهرمان فصل قبل مسابقات با نتیجه پنج بر سه از سد تیم دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان فصل قبل گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیفه:حاضری خور نیستیم

خلیفه:حاضری خور نیستیم