«نسیم» اولین انتخاب مخاطبان برای دیدن برنامه های طنزبر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در زمینه برنامه های طنز و سرگرم کننده، شبکه نسیم در صدر شبکه های تلویزیون در جذب مخاطبان این برنامه ها قرار گرفت. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی که از افراد بالای 11 سال و بالاتر در تهران و سایر استان ها به انجام رسیده، در مجموع 63. 2 درصد پاسخگویان پیگیر برنامه ها و مطالب طنز و سرگرم کننده یا مسابقه های غیر ورزشی از سیمای جمهوری اسلامی یا سایر رسانه ها هستند که از این میزان 40. 5 درصد این برنامه ها را فقط از سیمای رسانه ملی و 7. 4 درصد فقط از سایر رسانه ها و 15. 3 درصد نیز از سیما و سایر رسانه ها دنبال می کنند. شبکه نسیم در میان شبکه های مختلف تلویزیون با 30. 8 درصد بیشترین بیننده را داشته و شبکه سه با 20. 7 درصد رتبه دوم را به دست آورده است. شبکه های آی فیلم، شبکه شما، شبکه دو و شبکه یک به ترتیب در رتبه های بعدی این نظرسنجی قرار دارند. پاسخگویان به غیر از شبکه های سیما، 11. 4 درصد غالباً از شبکه های اجتماعی و 5. 7 درصد از ماهواره برنامه ها و مطالب طنز و سرگرم کننده یا مسابقه های غیرورزشی را دنبال می کنند. میانگین مدت تماشای برنامه ها و مطالب طنز و سرگرم کننده یا مسابقه های غیر ورزشی در بین پاسخگویان 40 دقیقه در شبانه روز است؛ این درحالی است که میانگین مدت استفاده از سایر رسانه ها بر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |