مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 20:232019-11-04ورزشي

«نسیم» اولین انتخاب مخاطبان برای دیدن برنامه های طنز


بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در زمینه برنامه های طنز و سرگرم کننده، شبکه نسیم در صدر شبکه های تلویزیون در جذب مخاطبان این برنامه ها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی که از افراد بالای 11 سال و بالاتر در تهران و سایر استان ها به انجام رسیده، در مجموع 63.

2 درصد پاسخگویان پیگیر برنامه ها و مطالب طنز و سرگرم کننده یا مسابقه های غیر ورزشی از سیمای جمهوری اسلامی یا سایر رسانه ها هستند که از این میزان 40.

5 درصد این برنامه ها را فقط از سیمای رسانه ملی و 7.

4 درصد فقط از سایر رسانه ها و 15.

3 درصد نیز از سیما و سایر رسانه ها دنبال می کنند.

شبکه نسیم در میان شبکه های مختلف تلویزیون با 30.

8 درصد بیشترین بیننده را داشته و شبکه سه با 20.

7 درصد رتبه دوم را به دست آورده است.

شبکه های آی فیلم، شبکه شما، شبکه دو و شبکه یک به ترتیب در رتبه های بعدی این نظرسنجی قرار دارند.

پاسخگویان به غیر از شبکه های سیما، 11.

4 درصد غالباً از شبکه های اجتماعی و 5.

7 درصد از ماهواره برنامه ها و مطالب طنز و سرگرم کننده یا مسابقه های غیرورزشی را دنبال می کنند.

میانگین مدت تماشای برنامه ها و مطالب طنز و سرگرم کننده یا مسابقه های غیر ورزشی در بین پاسخگویان 40 دقیقه در شبانه روز است؛ این درحالی است که میانگین مدت استفاده از سایر رسانه ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نسیم» اولین انتخاب مخاطبان برای دیدن برنامه های طنز

«نسیم» اولین انتخاب مخاطبان برای دیدن برنامه های طنز