مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 20:462019-11-04فناوري

برای خدمات ارزش افزوده چقدر هزینه دادید؟


پس از اظهارات وزیر ارتباطات درباره دریافت لیست خدمات ارزش افزوده توسط کاربران، بسیاری از مشترکان به گرفتن #6*800* اقدام کرده و از هزینه هایی که از طرفشان برای خدمات ارزش افزوده پرداخت شده، - پس از اظهارات وزیر ارتباطات درباره دریافت لیست خدمات ارزش افزوده توسط کاربران، بسیاری از مشترکان به گرفتن #6*800* اقدام کرده و از هزینه هایی که از طرفشان برای خدمات ارزش افزوده پرداخت شده، آگاه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اجرایی کردن وعده خود برای پایان دادن به کلاه برداری ها و دست کردن در جیب مردم، در توییتی با هشتک های حق الناس و پایان وس نوشت: پول هایی که برای شرکت های ارزش افزوده در این چند سال از شما اخذشده را با #6*800* می توانید ببینید.

شکایتی هم داشتید لطفاً از طریق پیامک به 8007 بفرستید.

بسیاری از کاربران پس از این اظهارات، اقدام به گرفتن این شماره کردند تا ببینند در این مدت چه هزینه ای را خواسته یا ناخواسته به سرویس های ارزش افزوده پرداخت کرده اند.

با گرفتن این کد، پیامی از طرف اپراتور ارسال می شود که نتیجه ظرف حداکثر 24 ساعت اعلام می شود.

البته به نظر می رسد شب گذشته به دلیل حجم بالای پیام های ارسال به اپراتورها، در ابتدای ارسال این کد، پاسخگویی مناسبی به تمامی افرادی که درخواست آمار خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خدمات ارزش افزوده چقدر هزینه دادید؟

برای خدمات ارزش افزوده چقدر هزینه دادید؟