مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 05:522019-11-05اقتصادي

ثبت 6 میلیون و 376 هزار تردد در جاده های ایلام


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از 6 میلیون و 376 هزار تردد در ماه گذشته در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است.

- ایسنا/ایلام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از 6 میلیون و 376 هزار تردد در ماه گذشته در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است.

نورالله دلخواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آمار و اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار، بیش از 6 میلیون و 376 هزار خودرو در ماه صفر به استان ایلام وارد یا خارج شده اند که نسبت به مشابه سال قبل بیش از 19 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد با 317 هزار و 839 خودرو در محور ایلام به مهران بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: بعد از محور ایلام به مهران، محور ایلام - سرابله با بیش از 328 هزار تردد، بیشترین مقدار تردد را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تصریح کرد: از این تعداد بیش از 25 هزار تردد در محور ایلام – مهران سهم ناوگان حمل و نقل اتوبوسی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد افزایش داشته است.

دلخواه خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعا 92 سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار و دوربین ثبت تخلف در جاده های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 6 میلیون و 376 هزار تردد در جاده های ایلام

ثبت 6 میلیون و 376 هزار تردد در جاده های ایلام