مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 06:292019-11-05اقتصادي

توسعه 100 هکتاری گلخانه های مازندران/ کود گران نمی شود


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 36 هکتار گلخانه در استان احداث شد که مازندران متعهد شد این عدد را به 100 هکتار برساند.

- ایسنا/مازندران معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 36 هکتار گلخانه در استان احداث شد که مازندران متعهد شد این عدد را به 100 هکتار برساند.

مجید بهادری درباره بارش باران و وقوع سیل در شرق مازندران اظهار کرد: با توجه به بارش روز قبل در استان از رستمکلا تا گلوگاه درگیر سیل شدند و اراضی کشاورزی این مناطق دچار آسیب و خسارت شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و 250 هکتار از مزارع کلزا شهرستان گلوگاه دچار خسارت شد، تصریح کرد: اراضی کشاورزی زیر راه آهن شهرستان گلوگاه دچار ماندابی شدند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از سطح سبز مطلوب کلزا در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: تراکم میزان مصرف بذر کلزا در استان کاهش پیدا کرد و به حدود 5 کیلوگرم رسید.

بهادری درباره کشت مجدد برنج و پرورش رتون در مازندران افزود: امسال افزایش سطح زیرکشت مجدد و پرورش رتون را در مزارع داشتیم و برخی کشاورزان با توجه به عدم توصیه های فنی خارج از زمان مقرر اقدام به کشت مجدد برنج کردند که عملکرد مطلوبی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 100 هکتاری گلخانه های مازندران/ کود گران نمی شود

توسعه 100 هکتاری گلخانه های مازندران/ کود گران نمی شود