مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 06:442019-11-05سياسي

جلسه شورای عالی هلال لغو شد/ تداوم سکوت معنادار مسوولان هلال احمر


روز گذشته قرار بود جلسه شورای عالی هلال احمر با حضور رییس جمعیت و سایر اعضا برگزار شود که هرچند همه اعضا در ساختمان صلح حاضر بودند، اما هیچکدام حاضر نشدند در جلسه حضور پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، چند روز از بازتاب گسترده خبر بازداشت پیوندی رییس جمعیت هلال احمر می گذرد، خبری که حکایت از آن داشت که، در خصوص اتهام 1.

5 میلیارد اختلاس، قرار بازداشت وی صادر و پس از چند ساعت با تبدیل قرار به وثیقه 3 میلیارد آزاد شده است.

پیگیری های خبرنگار فارس نشان داد، این پرونده مربوط به زمانی بوده که پیوندی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول به فعالیت بوده است.

هنوز دقایقی از انتشار این خبر نگذشته بود که برخی از مسؤولان سازمان هلال احمر در تماس با خبرگزاری فارس بر نادرستی خبر اصرار داشتند.

هرچند این خبر برای بررسی بیشتر دقایقی از روی خروجی خبرگزاری برداشته شد اما در نهایت پیگیری خبرنگار فارس صحت و سقم این خبر را تایید کرد.

  نکته قابل تأمل این ماجرا این بود که مسؤولان این نهاد با تماس با سایر رسانه ها تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا این خبر را از خروجی آن ها حذف کنند، همچنین یکی از رسانه ها در خبری که به نقل از یک منبع آگاه در این سازمان منتشر کرد و بازداشت رییس جمعیت هلال را تکذیب کرد! هرچند پس از تکذیب خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای عالی هلال لغو شد/ تداوم سکوت معنادار مسوولان هلال احمر

جلسه شورای عالی هلال لغو شد/ تداوم سکوت معنادار مسوولان هلال احمر