مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 06:472019-11-05پزشكي

همکاری در تولید داروهای پایین آورنده فشارخون


رییس مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از همکاری در تولید کدیین فسفات، لتروزول، مرفین سولفات، نالوکسان، نیفه دیپین به عنوان داروی پایین آورنده فشار خون خبر داد.

- عکس تزیینی است رییس مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از همکاری در تولید کدیین فسفات، لتروزول، مرفین سولفات، نالوکسان، نیفه دیپین به عنوان داروی پایین آورنده فشار خون خبر داد.

دکتر محمد عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نتایج حاصل شده از پژوهش های این مرکز اظهار کرد: پژوهش های انجام شده در پژوهشکده علوم دارویی به دلیل دارا بودن اعتبار کافی در مجلات معتبر بین المللی منتشر شده اند و منجر به گسترش دانش بنیادی در حوزه علوم دارویی شده است.

وی گفت: پژوهشکده علوم دارویی تلاش های متعددی در جهت کاربردی کردن پژوهش ها و انجام خدمت مورد نیاز صنعت و تکمیل فرآیند تولید محصول انجام داده است که شامل برپایی تست های لازم برای بررسی اثربخشی و سلامت ترکیبات سلامت محور نیز هست.

همچنین نقش مهمی در پیشبرد پژوهش های کاربردی در معرفی مولکول های جدید و تجاری سازی فرآورده های دارویی داشته است که می توان به همکاری در تولید کدیین فسفات، لتروزول، مرفین سولفات، نالوکسان، نیفه دیپین به عنوان داروی پایین آورنده فشار خون، سلکوکسیب به عنوان داروی باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری در تولید داروهای پایین آورنده فشارخون

همکاری در تولید داروهای پایین آورنده فشارخون