مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:142019-11-05سياسي

ابراز اطمینان شی جینپینگ به کری لام برای ایجاد ثبات در هنگ کنگ


یک مقام ارشد دولت هنگ کنگ امروز (سه شنبه) گفت، نشست اخیر شی جینپینگ با کری لام یک رای اعتماد به قابلیت این رییس اجرایی هنگ کنگ برای مقابله با اعتراضات پنج ماهه ای است که در این دولتشهر نیمه خودمختار برپا شده است.

- یک مقام ارشد دولت هنگ کنگ امروز (سه شنبه) گفت، نشست اخیر شی جینپینگ با کری لام یک "رای اعتماد" به قابلیت این رییس اجرایی هنگ کنگ برای مقابله با اعتراضات پنج ماهه ای است که در این دولتشهر نیمه خودمختار برپا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیراً شی جینپینگ، رییس جمهور چین با کری لام، رییس اجرایی هنگ کنگ در حاشیه یک اجلاس تجاری در شهر شانگهای دیدار کرد و گمانه زنی هایی مطرح شده مبنی بر اینکه دولت پکن قصد دارد تدابیر کنترلی خود در هنگ کنگ را به هدف خاتمه دادن به ناآرامی های این منطقه نیمه خودمختار که در پاره ای مواقع حاکمیت چین را به چالش کشیده، تشدید کند.

متیو چئونگ، دبیر ارشد دولت هنگ کنگ در اظهاراتی درباره اینکه آیا نشست اخیر شی جینپینگ با کری لام حاکی از نگرانی های رییس جمهور چین درباره نحوه مدیریت ناآرامی های هنگ کنگ توسط دولت لام است، اظهار کرد: عکس چنین صحبتی درست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، چئونگ در یک کنفرانس خبری اظهار کرد: این حقیقت که رییس جمهور چین با سطح بالای مشغولیتهایش زمانی را برای دیدار با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز اطمینان شی جینپینگ به کری لام برای ایجاد ثبات در هنگ کنگ

ابراز اطمینان شی جینپینگ به کری لام برای ایجاد ثبات در هنگ کنگ