مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:212019-11-05اقتصادي

بررسی توسعه زیر ساخت های بندری گیلان


در دیدار استاندار گیلان با مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی راهکارهای توسعه زیرساخت های بندری گیلان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ استاندار گیلان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، توسعه و تقویت ظرفیت ها و زیرساخت های بندری استان را پیگیری کرد.

ساماندهی حوضچه ها و کانال های کشتیرانی با استفاده از ظرفیت های موجود ، تامین اعتبارات ملی ، ارتقاء ظرفیت ها و توسعه و ترمیم سازه های پهلوگیری اسکله کشتی ها در بنادر استان از مواردی بود که در دیدار ارسلان زارع با محمد راستاد بررسی شد.

استاندار گیلان همچنین بازسازی ساختمان ها و مستحدثات قدیمی فرسوده، دستگاه ها و ماشین آلات مستهلک و نیز افزایش و توسعه ظرفیت محل های بارگیری و باراندازی تعدادی از اسکله های بنادر را خواستار شد.

اعطاء 10 درصد تخفیف برای کلیه ردیف های مربوط به حقوق، عوارض و هزینه های بندری مترتب بر کشتی های حامل کالاهای وارده به بندرانزلی، شتاب در تدوین و ابلاغ طرح جامع بندرانزلی، لحاظ فرصت های طرح های سرمایه گذاری موجود و آتی با مدنظر قرار دادن ظرفیت های بنادر آستارا و کاسپین و نیز صدور مجوزهای لازم جهت انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل سازمان بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی توسعه زیر ساخت های بندری گیلان

بررسی توسعه زیر ساخت های بندری گیلان