مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 09:272019-11-05فرهنگي

دو جایزه جشنواره توکیو برای «متری شیش و نیم»/ «عمو» فیلم اول شد


در حالی که فیلم دانمارکی «عمو» برنده اصلی جشنواره فیلم توکیو شد، سعید روستایی و نوید محمدزاده برای فیلم «متری شیش و نیم» جایزه بهترین کارگردانی و بازیگر مرد این رویداد سینمایی را گرفتند.

- در حالی که فیلم دانمارکی عمو برنده اصلی جشنواره فیلم توکیو شد، سعید روستایی و نوید محمدزاده برای فیلم متری شیش و نیم جایزه بهترین کارگردانی و بازیگر مرد این رویداد سینمایی را گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم پایانی سی و دومین جشنواره فیلم توکیو، فیلم هایی از ایران، فرانسه، اوکراین، چین و ژاپن با دست پر از این مراسم بیرون آمدند.

این مراسم که امروز سه شنبه در توکیو برگزار شد فیلم عمو ساخته فریل پترسون از دانمارک را به عنوان برنده جایزه اصلی خود معرفی کرد که شامل جایزه 30 هزار دلاری است.

متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی از ایران نیز جایزه بهترین کارگردانی را برد و جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در همین فیلم به نوید محمدزاده اهدا شد.

جایزه 10 هزار دلاری مخاطب جشنواره نیز به فیلم تنها حیوانات از فرانسه ساخته دومینیک مول رسید و نادیا ترشکیویچ برای این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو جایزه جشنواره توکیو برای «متری شیش و نیم»/ «عمو» فیلم اول شد

دو جایزه جشنواره توکیو برای «متری شیش و نیم»/ «عمو» فیلم اول شد