مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 09:542019-11-05دانش

اعمال سیاست های انقباضی در پذیرش دانشجو/ دانشگاه ها گلایه دارند


قائم وزیر علوم با اشاره به اعمال سیاست های انقباضی در پذیرش دانشجو، گفت: دانشگاه ها از این مسئله گلایه دارند اما ما نگران وضعیت فارغ التحصیلان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا باقری ظهر سه شنبه در جریان بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین دشت که با رونمایی سه طرح فناورانه همراه بود در نشستی با مدیران، فناوران و پژوهشگران این پژوهشگاه، گفت: آموزش عالی متشکل از موسسات پژوهشی و دانشگاه ها طی چهل سال گذشته دستاوردهای خوبی در حوزه تربیت نیروی انسانی، تولید مقاله و کتاب داشته اند.

وی به اهمیت ورود دانشگاه ها به حوزه فناوری که نیازهای جامعه امروز را پاسخ گوید، اشاره کرد و گفت: آیین نامه ها، ضوابط، رویکردها و مقررات نیازمند بازنگری است، تغییر نگرش در دستگاه های اجرایی، نظارتی، پژوهشگاه ها و دانشگاه ها باید بیش از گذشته باشد.

پذیرش سالانه 20 هزار دانشجوی دکتری قائم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه ضوابط و مقرارات پژوهشگاه ها باید متناسب با کار، رویکرد و ماموریت آنها باشد، گفت: وزارت علوم باید نقش نظارتی داشته باشد، دخالت ها در کار پژوهشگاه ها باید کم شود.

باید اجازه دهیم پژوهشگاه ها طبق ضوابط و ماموریت های خود کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال سیاست های انقباضی در پذیرش دانشجو/ دانشگاه ها گلایه دارند

اعمال سیاست های انقباضی در پذیرش دانشجو/ دانشگاه ها گلایه دارند