مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 10:342019-11-05سياسي

رضایت نماینده ولی فقیه از مرکز نیکوکاری رسانه/کیفیت کار شیرین است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در احداث مرکز نیکوکاری رسانه استان کیفیتی در کار خیر، فراگیری و آگاهی جامعه بشری وجود داشته که بر شیرینی کار می افزاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر سه شنبه در جمع اعضای مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی بیان کرد: احداث مرکز نیکوکاری رسانه اقدامی نوین و مکمل تلاش ها و زحمات کمیته امداد امام (ره) است.

وی با بیان اینکه این رشد جدید تداعی کننده دو موضوع در ذهن انسان است، افزود: خداوند در نظام خلقت هر موجودی که خلق کرده، در راستای تکثیر یک وحدت است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اعضا و جوارح انسان اگر چه از هم جدا هستند اما در نظام خدمت و تکوین از وحدت برخوردار هستند، افزود: در طول زندگی هر فرد اتفاقات زیادی برای بدن انسان می افتد کهبه وسیله تشکیلات رسانه ای به عنوان حس لامسه قرار گرفته و به مرکز اصلی یعنی مغز ارائه می شود.

وی ادامه داد: جامعه هم از یک پیکره برخوردار بوده و برخی مانند مستکبرین که از انسانیت خارج می شوند و کارشان جور و ستم است، وحدت جامعه را به هم می زنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر جامعه دارای وجدان انسانی باشد مانند پیکره انسان عمل می کند، افزود: خداوند همان سیستمی که در خلقت بدن نهاده در نظام زندگی اجتماعی هم انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت نماینده ولی فقیه از مرکز نیکوکاری رسانه/کیفیت کار شیرین است

رضایت نماینده ولی فقیه از مرکز نیکوکاری رسانه/کیفیت کار شیرین است