مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 10:412019-11-05سياسي

بررسی طرح خانواده محوری قوانین مبتنی بر دیدگاه مقام معظم رهبری


نشست تخصصی بررسی طرح پژوهشی میزان تطابق قوانین با موضوع خانواده محوری در سیاست های کلی خانواده، در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

- نشست تخصصی بررسی طرح پژوهشی میزان تطابق قوانین با موضوع خانواده محوری در سیاست های کلی خانواده، در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و تأکید معظم له بر استحکام خانواده و ایجاد جامعه ای خانواده محور روز گذشته دوشنبه 13 آبان ماه نشستی تخصصی در تالار بانو امین پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

در این نشست طرح پژوهشی مریم السادات محقق داماد عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق(ع) و وکیل پایه یکم دادگستری و همکاران وی با عنوان میزان تطابق قوانین و مقررات بالادستی کشور با خانواده محوری موجود در سیاستهای کلی خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

محقق داماد به نوآوری ها و وجه تمایز طرح پژوهشی خود اشاره کرد و گفت: بازخوانی تعاریف خانواده، استخراج شاخص های خانواده اسلامی، ارائه مفهومی جدید مبتنی بر شاخص های مورد اشاره و نیز ایجاد یک نهاد فراقوه ای در جهت تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه خانواده که در مرحله تصویب و اجرای قوانین و مقررات کارآمد باشد، از جمله تمایزات این طرح با دیگر طرح ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح خانواده محوری قوانین مبتنی بر دیدگاه مقام معظم رهبری

بررسی طرح خانواده محوری قوانین مبتنی بر دیدگاه مقام معظم رهبری