مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 10:552019-11-05اقتصادي

اهدای 1010 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند آذربایجان شرقی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی از اهدای 1010 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان در هفت ماه نخست سال جاری خبر داد.

- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد اهدای 1010 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی از اهدای 1010 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان در هفت ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم جعفری با اعلام این خبر، گفت: بیش از 25 میلیارد ریال برای تامین این تعداد جهیزیه هزینه شده است.

وی افزود: بخشی از هزینه های تامین جهیزیه ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تهیه شده و در اختیار نوعروسان قرار می گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش مشارکت خیران استان در تامین جهیزیه نوعروسان اظهار کرد: مشارکت مردم و خیران استان در تامین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می شود.

وی تاکید کرد: پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1010 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند آذربایجان شرقی

اهدای 1010 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند آذربایجان شرقی