مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 11:482019-11-05اقتصادي

تکمیل مسکن مهر و ادامه ساخت مترو هشتگرد به قزوین در اولویت است


مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین گفت:تکمیل مسکن مهر، ادامه ساخت متروی هشتگرد به قزوین، راه اندازی قطار سریع السیر و حرکت بر اساس آمایش سرزمین در اولویت برنامه های مدیریتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسمی با حضور مهدی عبوری معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، بی نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، قاسمی دادستان، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد.

ابراهیم مبارک قدم در این مراسم که در سالن اجتنماعات اداره راه و شهرسازی قزوین برگزار شد اظهارداشت: راه و شهرسازی بستر توسعه همه جانبه کشور است و در صورت توجه به آن می توان به موفقیت های همه جانبه دست یافت.

وی بیان کرد استان قزوین بدلیل موقعیت مهم استراتژیک و جغرافیایی، داشتن هویت تاریخی و فرهنگی، قرار گرفتن در مسیر 9 استان و همسایگی با شش استان و جابجایی 15 درصد حمل و نقل کالای کشور دارای جایگاه خاصی است لذا توجه به محورهای مواصلاتی استان باید در اولویت مسئولان کشوری قرار گیرد.

طرح های راهسازی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد مبارک قدم گفت: اجرای طرح های ملی در حوزه راهسازی در استان قزوین باید با رعایت کامل مسایل زیست محیطی ادامه یابد تا به آیندگان پاسخگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مسکن مهر و ادامه ساخت مترو هشتگرد به قزوین در اولویت است

تکمیل مسکن مهر و ادامه ساخت مترو هشتگرد به قزوین در اولویت است