مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 12:012019-11-05سياسي

تفاهم نامه راه اندازی تماس اضطراری امضا شد


ایرانسل، ماموت دیزل و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، تفاهم نامه سه جانبه ای را در حوزه سامانه تماس اضطراری یا e-cell امضا کردند.

- با حضور مدیران عامل ایرانسل، ماموت دیزل و دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته؛ تفاهم نامه راه اندازی تماس اضطراری امضا شد ایرانسل، ماموت دیزل و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، تفاهم نامه سه جانبه ای را در حوزه سامانه تماس اضطراری یا e-cell امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل ، تفاهم نامه ای برای راه اندازی سامانه تماس اضطراری یا e-cell، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته و محمدرضا دزفولیان مدیرعامل شرکت ماموت دیزل، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و همزمان با برپایی نمایشگاه لجستیک، پایانه ها و زنجیره تأمین امضا شد.

عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم با اشاره به تمرکز بر ارائه خدمات دیجیتال و پیشرو بودن این اپراتور در این زمینه، از تشکیل معاونت جدید دیجیتال در ساختار ایرانسل خبر داد و هدف از آن را توجه بیشتر به ارائه خدمات به کسب وکارهای دیجیتال عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه راه اندازی تماس اضطراری امضا شد

تفاهم نامه راه اندازی تماس اضطراری امضا شد