مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 12:082019-11-05فرهنگي

ساندرا بولاک زندگی پس از زندان را تجربه می کند


بازیگر برنده اسکار در فیلمی برای نت فلیکس جلوی دوربین می رود که فیلمنامه آن را کارگردان «مامویت غیرممکن» نوشته و کارگردان آن در فهرست فیلم های امسال اسکار است.

- بازیگر برنده اسکار در فیلمی برای نت فلیکس جلوی دوربین می رود که فیلمنامه آن را کارگردان مامویت غیرممکن نوشته و کارگردان آن در فهرست فیلم های امسال اسکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ساندرا بولاک بازیگر درامی فعلا بی نام برای نت فلیکس شد تا در نقش زنی که باید زندگی پس از بیرون آمدن از زندان را تجربه کند، ظاهر شود.

این فیلم را نورا فینگ شایت کارگردانی می کند و گراهام کینگ تهیه کننده آن خواهد بود.

فینگ شایت که امسال با فیلم خرابکاری سیستم یا سیستم شکن از سوی آلمان در رقابت اسکار امسال حضور دارد، این فیلم را بر مبنای فیلمنامه ای به قلم کریستوفر مک کوری فیلمنامه نویس و کارگردان ماموریت غیرممکن-فال اوت می سازد.

بولاک از تهیه کنندگان فیلم هم خواهد بود.

وی در این فیلم در نقش زنی ظاهر می شود که از زندان بیرون آمده و دوباره وارد اجتماعی می شود که حاضر نیست رفتارهای ناشایست و خشونت بار وی در گذشته را ببخشد.

او با دوستان سابقش روبه رو می شود که قصد دارند او را داوری کنند و وی تنها وقتی به رستگاری امیدوار می شود که با خواهر کوچک ترش پس از مدت ها روبه رو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساندرا بولاک زندگی پس از زندان را تجربه می کند

ساندرا بولاک زندگی پس از زندان را تجربه می کند