مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 12:512019-11-05سياسي

بازسازی و مقاوم سازی 2 میلیون مسکن + عکس


قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در رشت گفت : بازسازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی به عهده این بنیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان در رشت گفت : فعالیت های دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 3 حوزه نظارت بر انجام امور، فعالیت های فرهنگی در تمام سطوح و انجام برنامه های فرهنگی برای خانواده کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدعلی رضایی احداث مسکن برای محرومان را از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود : اجرای طرح هادی و بهسازی و بازسازی مناطق آسیب دیده از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن است.

وی از بازسازی و مقاوم سازی 2 میلیون مسکن در کشور خبر داد و بیان کرد : یک میلیون واحد مسکونی دیگر در کشور نیاز به مقاوم سازی دارد و بازسازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بازسازی 16 هزار واحد مسکونی مناطق آسیب دیده در سیل امسال خبر داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان هم بر استحکام واحدهای مسکونی تاکید کرد و گفت : با توجه به اینکه کشور ایران در مسیر گسل های زلزله خیز قرار دارد توجه به مقاوم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و مقاوم سازی 2 میلیون مسکن + عکس

بازسازی و مقاوم سازی 2 میلیون مسکن + عکس