مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 13:492019-11-05سياسي

«ابراهیم مولوی» به شورای شهر همدان بازگشت


«ابراهیم مولوی» که آذرماه سال گذشته به دلیل غیبت های طولانی از شورای شهر خارج و جواد گیاه شناس جایگزین وی شده بود پس از موجه شدن غیبت هایش از امروز به شورای شهر همدان بازگشت.

- همدان - ابراهیم مولوی که آذرماه سال گذشته به دلیل غیبت های طولانی از شورای شهر خارج و جواد گیاه شناس جایگزین وی شده بود پس از موجه شدن غیبت هایش از امروز به شورای شهر همدان بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم مولوی از اعضای شورای شهر همدان در دوره پنجم 18 آذرماه سال گذشته به دلیل آنچه غیبت غیرموجه اعلام شد؛ جای خود را به جواد گیاه شناس داد.

پس از آن روز ابراهیم مولوی بارها مدارک و مستندات خود را مبنی بر موجه بودن غیبت ها و گذراندن دوره درمان در خارج از کشور پیگیری کرد اما هر بار به دلیل نقصی مدارک رد می شد و با وجودی که مولوی دلیل غیبت خود را ادامه روند درمان جراحات دوران دفاع مقدس عنوان کرده بود نهادهای ذی ربط در استان همدان غیبت وی را غیرموجه اعلام کردند.

همین موضوع باعث شد وی موضوع را از نظر حقوقی و شورای حل اختلاف مرکزی وزارت کشور پیگیری کند تا اینکه طی ماه اخیر تلاش ها برای موجه اعلام کردن غیبت ها نتیجه داد و حکم قطعی بازگشت وی به شورای شهر همدان صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ابراهیم مولوی» به شورای شهر همدان بازگشت

«ابراهیم مولوی» به شورای شهر همدان بازگشت