مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 14:002019-11-05اقتصادي

بازدید استاندار خوزستان از طرح های عمران شهری اهواز


استاندار خوزستان از طرح های عمران شهری اهواز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، غلامرضا شریعتی در این بازدید که فرماندار ، شهردار و اعضای شوای اسلامی شهر اهواز حضور داشتند از طرح های تقاطع جانباز (زردشت)، زیرسازی آسفالت منطقه عین دو، جاده ساحلی حدفاصل استخر موج تا تاسیسات شرکت نفت و ساخت پل نهم اهواز دیدن کرد.

استاندار خوزستان در این بازدیدها گفت : طرح زیر گذر زردشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و پل نهم که قسمت عمده کار آن انجام شده ، پس از بازگشایی مسیر، به زیر گذر زردشت، مهر شهر، و کیانشهر متصل خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه به موازات جاده ساحل غربی کیانپارس، در قسمت جاده ساحل شرقی اقدامات خوبی انجام شده است افزود : جاده ساحلی تا ملاثانی ادامه می یابد که با اجرای این طرح ، شهرداری های شیبان، ویس و ملاثانی نیز فعال می شوند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح رینگ پل ششم 30 درصد ترافیک شهر اهواز کاهش می یابد ادامه داد : این طرح از سال 95 آغاز که از مسیر جاده اهواز به غرب و کارون و از منازل 2 هزار واحدی تا جاده ماهشهر توقف و دچار مشکل شده بود که با تلاش شهرداری اهواز کار ارزشمندی انجام داد و در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار خوزستان از طرح های عمران شهری اهواز

بازدید استاندار خوزستان از طرح های عمران شهری اهواز