مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 15:262019-11-05اقتصادي

جذب سرمایه گذاری2 میلیارد و 400 میلیون دلاری در فارس


69 قانون مخل ایجاد کسب و کار در فارس شناسایی وبه وزارتخانه ارسال شده است.

- مرکز فارس، بابک دایی در شورای گفتگو بخش خصوصی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور افزود: از پارسال تاکنون 69 مورد مخل کسب و کار به وزارتخانه ارسال شده است، اما این موارد هنوز به نتیجه نرسیده است و 30 مورد از مجوز های استان نیز ادغام شده اند.

وی تاکید کرد: استان فارس ویژگی های مختلفی در حوزه های سرمایه گذاری دارد و با توجه به اینکه جایگاه خوبی در منطقه داشته است می تواند سرمایه گذاری های خوبی در این بخش صورت بگیرد و سرمایه های داخلی و خارجی جذب شود.

نماینده عالی وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور در فارس گفت: علاوه بر پنجره فیزیکی سرمایه گذاری نسبت به راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیکی نیز فعال شده است و نقشه راه تامین مالی سرمایه گذاری استان تدوین شده است دایی با اشاره به بسته های سرمایه گذاری عنوان کرد: 28 میلیارد دلار در هفت بخش در استان فارس مشخص شده است که بیش از 329طرح در استان فارس شناسایی شده است و این فرصت های سرمایه گذاری در حال تبدیل به بسته های سرمایه گذاری است.

او افزود: 107 هیات سرمایه گذاری خارجی در استان فارس جذب شده است و تعدادی تفاهم نامه پس جذب این هیات ها امضا شده است و 155 جلسه نیز در جهت رفع مشکلات سرمایه گذاری استان برگزار شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذاری2 میلیارد و 400 میلیون دلاری در فارس

جذب سرمایه گذاری2 میلیارد و 400 میلیون دلاری در فارس