مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 21:102019-11-05اقتصادي

افزایش 50 درصدی قیمت پوشاک در همدان


رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک همدان با بیان اینکه قیمت پوشاک نسبت به سایر کالاها کمتر افزایش قیمت داشته است گفت: قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته 40 تا 50 درصد افزایش قیمت داشته اما دلیل آن فروشندگان نیستند بلکه هزینه های تمام شده تولید است.

- حجت ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قیمت پوشاک ثبات پیدا کرده است اظهار کرد: سال گذشته دستمزد کارگر ماهیانه بین 10 میلیون تا 11 میلیون ریال بود اما امسال به 20 میلیون ریال رسیده است.

وی با تأکید براینکه هزینه های تولیدی ها در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است افزود: با وجود اینکه قیمت ارز کاهش یافته شده، اما هزینه ها در اکثر بخش های تولید پوشاک دو برابر شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک همدان با اشاره به اینکه قیمت پوشاک نسبت به سایر کالاها کمتر افزایش قیمت داشته است تصریح کرد: قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته 40 تا 50 درصد افزایش قیمت داشته است اما دلیل آن فروشندگان نیستند بلکه هزینه های تمام شده تولید است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت باعث کاهش توان خرید مردم می شود ادامه داد: فروشندگان تمایلی به گرانفروشی ندارند چراکه اگر نتوانند اجناس فصلی خود را به فروش برسانند، مجبور می شود در اواخر فصل فروش فوق العاده برگزار و اجناس را زیر قیمت به فروش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی قیمت پوشاک در همدان

افزایش 50 درصدی قیمت پوشاک در همدان