مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 02:442019-11-05اقتصادي

سیر تا پیاز شرکتی که «پدیده» بود/ چرا شهر رویایی تبدیل به سراب سهام داران شد؟


آبان ماه سال 88 بود که تبلیغات گسترده شرکت پدیده شاندیز در صدا و سیما استارت زده شد، در این تبلیغات از شهری رویایی صحبت می شد که به واقع در حد همان رویا باقی ماند.

- سیر تا پیاز شرکتی که پدیده بود/ چرا شهر رویایی تبدیل به سراب سهام داران شد؟ آبان ماه سال 88 بود که تبلیغات گسترده شرکت پدیده شاندیز در صدا و سیما استارت زده شد، در این تبلیغات از شهری رویایی صحبت می شد که به واقع در حد همان رویا باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، خبرگزاری فارس خواسته اند که پیگیر آن شویم، همچنین تاکنون  2 هزار و 507 نفر از این درخواست حمایت کرده اند.

18 بهمن ماه سال 83 بود که شرکت پدیده شاندیز تحت عنوان شرکت سرمایه گذاری کاوشگران سهام(سهامی عام) در اداره ثبت شرکت های مشهد به ثبت رسید، حدود چهار سال بعد این شرکت با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده به شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (سهامی عام) تغییر نام یافت و اساسنامه جدید شرکت مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تصویب قرار گرفت.

اما در واقع آنچه که به فعالیت و فروش سهام مشغول شد یک شرکت سهامی خاص زیر مجموعه این هلدینگ با نام شرکت ابنیه پدیده شاندیز، مجری و مالک تمام پروژه های ساختمانی مجموعه پدیده و زیرمجموعه گروه شرکت های پدیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز شرکتی که «پدیده» بود/ چرا شهر رویایی تبدیل به سراب سهام داران شد؟

سیر تا پیاز شرکتی که «پدیده» بود/ چرا شهر رویایی تبدیل به سراب سهام داران شد؟