مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 06:052019-11-06سياسي

همکاری ایران و چین در مبارزه با مواد مخدر


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و سفیر جمهوری خلق چین بر گسترش همکاری های ایران و چین در مبارزه با مواد مخدر تاکید کردند.

- ، سردار اسکندر مومنی در این دیدار با بیان اینکه روابط ایران و چین ریشه در تاریخ دارد، اظهار داشت: در تمام ادوار تاریخ این روابط در همه حوزه های فرهنگی، سیاسی و.

خیلی خوب بوده است و در حال حاضر نیز روابط مستحکمی در همه ابعاد بین دو کشور وجود دارد و معتقدم در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز جای بیشتری برای همکاری دوجانبه وجود دارد.

وی افزود: ایران طی 40 سال گذشته با توجه به همجواری با افغانستان و مسیر ترانزیت مواد مخدر، مبارزه همه جانبه ای را با استفاده از تمام ظرفیت‎های کشور علیه مواد مخدر انجام داده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: ایران همه توانش را وارد مبارزه با مواد مخدر کرده، چرا که حضور نیرو های فرامنطقه ای به بهانه مبارزه با مواد مخدر و تروریسم در کشور افغانستان کاملا بی اثر بوده است.

وی افزود: در سال 2001 میلادی تولید مواد مخدر 200 تُن بود که براساس آمار سازمان ملل در کمتر از دو دهه و با حضور کشور های فرا منطقه ای این رقم به بیش از 9 هزار تُن رسیده است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه توان با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: پارسال بیش از 800 تُن مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و چین در مبارزه با مواد مخدر

همکاری ایران و چین در مبارزه با مواد مخدر