مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 06:282019-11-06سياسي

«گلوبال هاوک» برای جاسوسی و محک توان پدافندی ایران آمده بود


معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل گفت: راهبرد مقاومت فعال را نیروهای مسلح و رزمنده های ما در دستور کار خود قرارداده اند به همین خاطر هنگامی که دشمن قصد کرد نیروهای ما را محک بزند پیشرفته ترین پهپادی که ساخته بود برای جاسوسی به ایران فرستاد.

- گلوبال هاوک برای جاسوسی و محک توان پدافندی ایران آمده بود معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل گفت: راهبرد مقاومت فعال را نیروهای مسلح و رزمنده های ما در دستور کار خود قرارداده اند به همین خاطر هنگامی که دشمن قصد کرد نیروهای ما را محک بزند پیشرفته ترین پهپادی که ساخته بود برای جاسوسی به ایران فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، سردار غلامعلی حیدری شامگاه سه شنبه در یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان مبارکه و یادبود شهدای مدافع حرم اظهار داشت: انتطار شهدا از ما اتخاذ راهبرد مقاومت فعال است و استراتژی مردم ایران و مسؤولان نیز باید این راهبرد باشد، این مقاومت فعال رویکردهایی دارد که ما در این 40 سال وقتی به عقب برمی گردیم می بینیم دشمنان انقلاب دست از توطئه های خود برنداشتند.

معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل با بیان این که باید تمامی رویکردهای دشمن را بشناسیم، افزود: در حال حاضر عرصه های درگیری دشمن با ما تهدیدات ترکیبی است و با پیشرفت تکنولوژی تهدیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گلوبال هاوک» برای جاسوسی و محک توان پدافندی ایران آمده بود

«گلوبال هاوک» برای جاسوسی و محک توان پدافندی ایران آمده بود