مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 07:102019-11-06اقتصادي

رونق صنعت شیلات در رفسنجان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: صنعت شیلات در این شهرستان رونق خوبی گرفته و پیش بینی می کنیم تا 150 هزار بچه ماهی قزل آلادر استخرهای رفسنجان رهاسازی شود.

-  حسین رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: سایت پرورش آرتمیا در منطقه نوق رفسنجان بزرگترین سایت کشور است و  ظرفیتی که الان دارد سه تن است که تا 15 تن هم قابل ارتقا است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان بیان کرد: در این سایت مباحث گردشگری هم مطرح است، در سفری که وزیر جهاد کشاورزی به رفسنجان خواهد داشت امکان دارد در برنامه های سفر، بازدید از این منطقه بگنجد.

وی عنوان داشت: نزدیک سایت پرورش آرتمیا دو دریاچه 120 هکتاری قرار است وارد مدار و آبگیری شود که تکثیر در این واحدها هم انجام شود و تا دو سال آینده امیدواریم کار اجرایی شود.

رضایی تصریح کرد: در این منطقه مطالعاتی انجام شده چون خروجی دشت در آن منطقه است، وضعیت آبی ده سال آینده را بررسی کردند سرمایه گذار به این نتیجه رسیده که سرمایه گذاری خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه صنعت شیلات در شهرستان رونق خوبی گرفته، خاطرنشان کرد: تعدادی واحد پرورش ماهی در شهرستان داریم که نزدیک به 100 هزار قطعه بچه ماهی تاکنون در آن رهاسازی شده و پیش بینی می کنیم 150 هزار بچه ماهی قزل آلا در استخرهای شهرستان رهاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صنعت شیلات در رفسنجان

رونق صنعت شیلات در رفسنجان