مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-06اقتصادي

پیشرفت 43 درصدی اجرای طرح بوم سازگان زاگرس چهارمحال و بختیاری


اجرای طرح بوم سازگان زاگرس چهارمحال و بختیاری 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- پیشرفت 43 درصدی اجرای طرح بوم سازگان زاگرس چهارمحال و بختیاری اجرای طرح بوم سازگان زاگرس چهارمحال و بختیاری 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،مرکز چهارمحال و بختیاری ، رییس اداره جنگلکاری و جنگلداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: هم اکنون اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در این استان، به طور میانگین با 43 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است علی حسین امینی افزود: با توجه به اینکه حدود 19 درصد مساحت استان را مناطق جنگلی تشکیل می دهد اما بیش از 50 درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی به غنی سازی و توسعه این مناطق اختصاص داده شده است.

وی گفت: امسال 20 میلیارد و 490 میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به منظور اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت.

وی با اشاره به انعقاد 74 مورد قرارداد جهت اجرای طرح مدیریت بوم سازگان راگرس در این استان، گفت: این طرح در 692 هزار و 573 هکتار از عرصه های جنگلی، مرتعی و حوزه های آبخیز چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

امینی، هدف از اجرای این طرح را برنامه ریزی و مدیریت بوم سازگان ناحیه رویشی زاگرس استان، پیشگیری و کنترل خشکیدگی گونه های جنگلی، حفظ و ذخیره آب و رطوبت خاک، توسعه و غنی سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 43 درصدی اجرای طرح بوم سازگان زاگرس چهارمحال و بختیاری

پیشرفت 43 درصدی اجرای طرح بوم سازگان زاگرس چهارمحال و بختیاری