مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-06سياسي

نقش ازدواج های فامیلی در بروز بیماری های متابولیک ارثی


دوازدهمین همایش بیماری های متابولیک ارثی و غدد کودکان و اولین همایش علوم پایه بیماری های ارثی، از صبح چهارشنبه در تهران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش بیماری های متابولیک ارثی و غدد کودکان و اولین همایش علوم پایه بیماری های ارثی، روز چهارشنبه 15 ابان 98 در مرکز طبی آغاز به کار کرد.

در ابتدا، فرزانه عباسی دبیر علمی همایش بیماری های متابولیک، اظهارداشت: محورهای اصلی این کنگره متمرکز بر بیماری های متابولیک ارثی و یکسری از بیماری های شایع غدد است و امیدواریم با تبادل دانش بین علوم پایه و بالین فکری برای بیماری های متابولیک ارثی شود و راهی برای ساماندهی بیماری های متابولیک ارثی در کشور باشد.

همچنین، نجات مهدیه دبیر علمی اولین همایش علوم پایه در بیماری های ارثی، گفت: اهمیت علوم پایه آن طور که باید از نظر پزشکی مشخص نشده و پیشرفت های اخیر در سلول های بنیادی و ظهور ips همه اینها نشان دهنده اهمیت علوم پایه است و این چشم انداز باعث شد اولین همایش علوم پایه در پزشکی را برگزارکنیم که با استقبال خوبی روبرو شد و امیدواریم هرچه زودتر علوم پایه در پزشکی کاربردی شود.

وی، محورهای مورد بحث در همایش علوم پایه را سلول های بنیادی، ژنتیک، بیوشیمی و تکنیک های آزمایشگاهی برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ازدواج های فامیلی در بروز بیماری های متابولیک ارثی

نقش ازدواج های فامیلی در بروز بیماری های متابولیک ارثی