مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 08:522019-11-06ورزشي

ژنرال، دنیزلی را آماده سفر به ترکیه کرد


سه باخت پیاپی برای تیمی که برای قهرمانی بسته شده اتفاق خوبی نیست و هر چند که شاید هنوز صحبت برای تغییر در نیمکت این تیم خیلی زود باشد اما شاید باخت در اصفهان ادامه کار دنیزلی با تراکتورسازی را تحت شعاع قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر به ایستگاه دهم رسید تا تنور رقابت ها داغ شود؛در این هفته از مسابقات اوج حرارت در نقش جهان نظر فوتبال دوستان را به خود جلب می کرد جایی که تراکتورسازی مهمان اصفهانی ها شده و در مقابل سپاهان قرار گرفته بود.

در این بازی که خبری هم از بلیت فروشی دستی نبود و بلیت فروشی به صورت الکترونیک انجام شده بود، در نیمه اول در حالی که شاگردان دنیزلی توپ را بهتر به دروازه سپاهان می رساندند اما توپ به کامشان نچرخید و گردوغبار دروازه شان تکانده شد و با گلی که دریافت کردند، به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم برای تراکتوری ها خوش یمن نبود و دروازه نیازمند که طلسم شده و فقط از صدقه سری یک پنالتی تور دروازه اش تکان خورده در این بازی هم بسته ماند و تراکتور گل دوم را هم دریافت کرد تا طلایی پوشان سه امتیاز شیرین دشت کنند.

شاگردان ژنرال که در دو بازی گذشته دو برد را از دست داده بودند، در بدترین شرایط و درست زمانی که سه امتیاز لازم بودند به تراکتور رسیدند، البته شرایط برای حریف تبریزی هم بهتر نبود و دو باخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال، دنیزلی را آماده سفر به ترکیه کرد

ژنرال، دنیزلی را آماده سفر به ترکیه کرد