مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 10:052019-11-06فرهنگي

درخشش فیلمساز جوان اردبیلی در جشنواره فیلم توکیو


رضا جمالی فیلمساز جوان اردبیلی با نخستین فیلم سینمایی خود با عنوان پیرمردها هرگز نمی میرند موفق به کسب جایزه روح آسیا از جشنواره فیلم توکیو یکی از معتبرترین جشنواره های جهانی شد.

- رضا جمالی فیلمساز جوان اردبیلی با نخستین فیلم سینمایی خود با عنوان پیرمردها هرگز نمی میرند موفق به کسب جایزه روح آسیا از جشنواره فیلم توکیو یکی از معتبرترین جشنواره های جهانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از اردبیل این فیلم سینمایی در بخش آینده آسیا جشنواره فیلم توکیو حضور داشت و جایزه روح آسیا را از سوی بنیاد فرهنگی ژاپن دریافت کرد.

رضا جمالی در سال 87 فیلم کوتاه پیرمردها نمی میرند را ساخت و این فیلم موفق به کسب جوایز متعدد از جشنواره های داخلی و خارجی از جمله دوازدهمین جشن خانه سینما، بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر، بیست و پنجمین جشنواره فیلم هامبورگ آلمان، جشنواره سینمایی داماره ایتالیا ، نخستین جشنواره فیلم های ایرانی درلندن انگلستان و برنده جایزه ویژه از جشنواره باک ترکیه شده است.

دراین فیلم که از فلسفه زندگی ومرگ سخن می گوید، نادر مهدیلو،حمدالله سلیمی، سلمان عباسی،ندا حق شناس وجمعی دیگر از بازیگران استان اردبیل بازی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فیلمساز جوان اردبیلی در جشنواره فیلم توکیو

درخشش فیلمساز جوان اردبیلی در جشنواره فیلم توکیو