مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 15:592019-11-06ورزشي

آمادگی دختران گلف باز اردبیلی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور


رییس هیئت گلف استان اردبیل از آمادگی دختران گلف باز اردبیلی برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور که از 19 آبان به میزبانی تهران برگزار می شود، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد کابلی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه تمرینات گلف بازان اردبیلی عنوان کرد: دختران گلف باز استان اردبیل با پیگیری منظم تمرینات خود آماده حضور در مسابقات قهرمانی گلف بالای 18 سال کشور هستند.

به گفته وی این رقابت ها در بخش بانوان طی روزهای 19 و 20 آبان ماه سال جاری به میزبانی مجموعه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

رییس هیئت گلف استان اردبیل با بیان اینکه سونیا دادگر، ندا ابرار، سمیرا حدیدی زاده و مریم مرتضوی چهار نماینده گلف استان اردبیل در این مسابقات خواهند بود، افزود: تمرینات آماده سازی گلف بازان اردبیلی بدون وقفه در استادیوم علی دایی برگزار شده و علاوه بر آن کارگاه ها و کلاس های آموزشی رشته مینی گلف نیز برای ورزشکاران این رشته ورزشی در استان فعال شده است.

کابلی با بیان اینکه در سال جاری کارگاه آموزشی گلف در دو بخش بانوان و آقایان در حضور 70 علاقه مند برگزار شد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 50 گلف باز در دو بخش بانوان و آقایان ساماندهی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دختران گلف باز اردبیلی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

آمادگی دختران گلف باز اردبیلی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور