مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 16:412019-11-06سياسي

فعالیت 195 واحد تولیدی و صنفی عضو خوشهٔ شیرینی سنتی در قزوین


260 واحد تولیدی، صنفی و خانگی تولید شیرینی سنتی در استان قزوین به ثبت رسیده که از این تعداد، 195 واحد در حال فعالیت هستند.

- مرکز قزوین، خانپور در بازدید از چند واحد تولیدی خوشهٔ انگور که با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، اظهار کرد: در راستای توسعهٔ خوشه های صنعتی برای ایجاد اشتغال و رونق فضای کسب و کار، خوشهٔ شیرینی سنتی و باقلوای قزوین، راه اندازی و فعال گردیده و گام های اساسی و مؤثری در این راه برداشته شده است.

وی افزود: تولید صنعتی شیرینی سنتی در حجم بالا، تشکیل کنسرسیوم فروش و صادرات شیرینی سنتی، افزایش کیفیت از طریق آموزش و اخذ استاندارد های ملی و بین المللی، نظارت بر بسته بندی مناسب، بازاریابی و فروش خوشهٔ شیرینی سنتی و باقلوای قزوین از اهداف تشکیل این خوشه است.

خانپور عنوان کرد: هم اکنون 260 واحد تولیدی، صنفی و خانگی تولید شیرینی سنتی در استان قزوین به ثبت رسیده که از این تعداد، 195 واحد در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات اساسی بعد از راه اندازی خوشهٔ شیرینی سنتی افزود: برگزاری استارتاپ شیرینی سنتی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، همایش ذی نفعان خوشهٔ شیرینی سنتی، دو تور صنعتی، دوره های آموزشی تخصصی، آغاز پروژهٔ فروش آنلاین شیرینی سنتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 195 واحد تولیدی و صنفی عضو خوشهٔ شیرینی سنتی در قزوین

فعالیت 195 واحد تولیدی و صنفی عضو خوشهٔ شیرینی سنتی در قزوین