مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 17:352019-11-06دانش

سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI منتشر می شود


حسین مهدی زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص مقالات منتشره دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI و حدود 60 درصد آن ها در مجلات ISC منتشر می شود.

حسین مهدی زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص مقالات منتشره دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: طی سه سال اخیر 599 مقاله در حوزه کشاورزی و 532 مقاله در بخش ادبیات و علوم انسانی و 477 مقاله در گروه علوم پایه از سوی دانشگاه ایلام در مجلات داخلی و خارجی به انتشار رسیده است.

مهدی زاده افزود: علاوه بر این، در بخش فنی مهندسی 196 مقاله و در حوزه پیرادامپزشکی 52 مقاله از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه ایلام طی این سه سال به انتشار رسیده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای 200 عضو هیات علمی است، اظهار کرد: سرانه تولید علمی اعضای هیات علمی دانشگاه در سال حدود 3 مقاله است و از این جهت جزو دانشگاه های متوسط خوب کشور از نظر سرانه علمی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI منتشر می شود

سالانه حدود 40 درصد مقالات دانشگاه ایلام در مجلات ISI منتشر می شود