مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 04:542019-11-07اجتماعي

تجهیز مدارس شهرستان خلخال و کوثر به سیستم گرمایشی هرماتیک


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 35 مدرسه روستایی در شهرستان خلخال و کوثر به سیستم گرمایشی هرماتیک مجهز شدند.

- دولت لطفی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با هدف نوسازی سیستم گرمایشی مدارس روستایی در شهرستان خلخال و کوثر از اول پاییز امسال طرح تعویض بخاری های فرسوده مدارس در روستاهای محروم در اولویت اداره کل نوسازی استان قرار گرفته و بیش از 35 مدرسه روستایی در شهرستان خلخال و کوثر به سیستم گرمایشی هرماتیک مجهز شد.

وی افزود: در شهرستان خلخال به ترتیب مدارس روستاهای آقبلاغ کرد،گلستان علیا و سفلی،گرمخانه،کلی وارث آباد، قزل درق،کهران، گزاز و سه مدرسه در بخش شاهرود خلخال بخاری هرماتیک که با سیستم تنظیم گرمایش و برودت کلاس ها فعال می شود نصب و راه اندازی شد.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در شهرستان کوثر نیز به تفکیک 21 روستا در این طرح به بخاری های هرماتیک مجهز شد که در برنامه اداره کل به لحاظ کوهستانی بودن شهرستان خلخال و کوثر و اینکه شروع فصل سرما در این شهرستان ها زودتر از مناطق شمال استان است این طرح اجرا شده است.

لطفی اعتبار هزینه شده برای شهرستان خلخال در تجهیز روستا به بخاری هرماتیک را بیش از 180 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: طرح استانداردسازی سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مدارس شهرستان خلخال و کوثر به سیستم گرمایشی هرماتیک

تجهیز مدارس شهرستان خلخال و کوثر به سیستم گرمایشی هرماتیک