مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 05:562019-11-07سياسي

برگزاری سومین یادواره شهدای شهرستان انار


سومین یادواره شهدای محله پایین شهرستان انار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انار، سومین یاواره 12 شهید محله پایین شهرستان انار با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه محله پایین این شهرستان برگزار شد.

 حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در این مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده معزز آن ها اظهار داشت: شهیدان کسانی هستند که درعرصه های مختلف جان فشانی کردند و جان خود را تقدیم اسلام و اهل بیت (ع) کردند .

وی ادامه داد: شهیدان کاری حسینی کردند و اقتدار و عظمت ملت ما نیز از خون پاک شهداست که پیام خون شهیدان حفظ محصول خون آن هاست و ادامه دادن راه آن ها با اطاعت و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) و پیروی از ولی فقیه است.

امام جمعه انار تصریح کرد: برگزاری این مجالس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گران قدر کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره شهداست که می تواند جوانان ما را از پیچ و خم حوادث حفظ کند.

  باید افراد دلسوز و ولایت مدار برای مجلس و ریاست جمهوری انتخاب شوند رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن بیان کرد: شهدا زنده اند و خود ناظر و شاهد برگزاری این گونه یادواره ها هستند.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه از قدرت و اقتدار بالایی برخوردار است که این نیز به واسطه خون شهدا به دست آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین یادواره شهدای شهرستان انار

برگزاری سومین یادواره شهدای شهرستان انار