مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 06:382019-11-07اقتصادي

تداوم کم آبی در پیشوا/ امید مردم برای حل مشکل به پایان آبان است


در حالی از فصل گرم سال خارج شده ایم، که همچنان مردم شهرستان پیشوا در 60 کیلومتری پایتخت با معضل کم آبی دست وپنجه نرم می کنند.

- گفت: کیفیت آب در این روستا اصلاً مناسب نیست و از بحث شفافیت و کیفیت آب نیز بگذریم، همچنان مشکل کم آبی داریم و فشار آب در برخی ساعات شبانه روز با افت شدید مواجه می شود.

15 روز تا پایان مهلت 2 ماهه دادستان پیشوا برای رفع معضل کم آبی دادستان پیشوا نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: به مسئولان آب منطقه ای به طورجدی تذکر داده شده است، که طی 2 ماه طرح های آب رسانی را به بهره برداری رسانده و مشکل آب مردم پیشوا را رفع کنند.

عادل رحمانی اضافه کرد: البته قرار است، عملیات لوله گذاری برای انتقال آب از سد ماملو به پیشوا آبان ماه کلنگ خورده و تا پایان امسال اجرا شود، اما در حال حاضر نیز باید تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

پیگیر رفع معضل کمبود آب پیشوا از طریق مسئولان وزارت نیرو هستم نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر مسئولان این منطقه است، که نسبت به کمبود آب در پیشوا انتقاد دارد و در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: وزارت نیرو موظف به رفع معضلات و کمبودها در زمینه آب مردم پیشوا است و در این خصوص به وزیر نیرو هم تذکر داده ام و همچنان پیگیر رفع این معضل تا حل کامل و نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کم آبی در پیشوا/ امید مردم برای حل مشکل به پایان آبان است

تداوم کم آبی در پیشوا/ امید مردم برای حل مشکل به پایان آبان است